H Προοδευτική πρόταση για την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας

Η Προοδευτική πρόταση για την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας

Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Ποιος είναι ο υποψήφιος περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Κώστας Χαϊνάς




Εκπαίδευση

Έχω σπουδάσει Μαθηματικά, Πληροφορική και Οικονομικά (MSc). Είμαι υπ.Διδάκτωρ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Στη διδακτορική μου διατριβή ασχολήθηκα με το ακτοπλοϊκό πρόβλημα της χώρας και ιδιαίτερα με τη βελτιστοποίηση του ακτοπλοϊκού δικτύου. Μέσα από έναν ευρετικό αλγόριθμο τεκμηρίωσα ότι το βέλτιστο λιμάνι ακτοπλοϊκής αναχώρησης για τα νησιά του ΝΑ Αιγαίου είναι το λιμάνι του Λαυρίου και το λιμάνι της Κύμης για τα νησιά του Βόρειου Αιγαίου, αφού βεβαίως υλοποιηθούν βασικά έργα υποδομών και διασύνδεσης. Επίσης τεκμηρίωσα ότι η βέλτιστη δομή των ακτοπλοϊκών δρομολογίων σε βασικές περιοχές του Αιγαίου (Κυκλάδες, Δωδεκάνησα), είναι το μοντέλο hub and Spoke (Σύστημα με κόμβους μετεπιβίβασης) και το λιμάνι του ΠΕΙΡΑΙΑ να μετασχηματισθεί σε αμιγώς εμπορικό λιμάνι, βασικός διαμετακομιστικός κόμβος συνδυασμένων μεταφορών για την Ευρώπη. Οι εργασίες αυτές έχουν δημοσιευθεί σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά με κριτές και έχουν παρουσιασθεί σε διεθνή και εθνικά Συνέδρια.

Επαγγελματική δραστηριότητα

Εργάζομαι από πολύ μικρός και σπούδαζα ταυτόχρονα. Τα τελευταία 25 χρόνια εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα ως αναλυτής, προγραμματιστής ολοκληρωμένων πληροφοριακών επιχειρησιακών συστημάτων(ERP), (συγγραφέας του βιβλίου "Βασικά θέματα για τα συστήματα ERP", Εκδόσεις "ΓΚΙΟΥΡΔΑΣ") και επίσης ως οικονομικός σύμβουλος επιχειρήσεων και μελετητής αναπτυξιακών και επενδυτικών έργων στην περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας. Έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με αναπτυξιακά θέματα της Στερεάς Ελλάδας και της Εύβοιας, ως σύμβουλος ιδιωτικών και δημόσιων επενδυτικών έργων. Επίσης έχω πολλές σχετικές δημοσιεύσεις για αναπτυξιακά θέματα της περιφέρειας, σε περιοδικά, εφημερίδες και στο διαδίκτυο και έχω πάρει μέρος σε πολλά Συνέδρια και Ημερίδες για αναπτυξιακά προβλήματα της περιφέρειας και της χώρας.

Ενεργός Πολίτης

Στο κοινωνικό επίπεδο είμαι ένας ενεργός πολίτης και όχι επαγγελματίας πολιτικός, με παρεμβάσεις για τοπικά, περιφερειακά και γενικότερα πολιτικά θέματα. Το 2007 ιδρύσαμε με άλλους φίλους την κίνηση Ενεργοί Πολίτες Εύβοιας με πολλές παρεμβάσεις σε περιβαλλοντικά θέματα και όχι μόνο, όπως η ρύπανση του Ευβοϊκού, η τοξική ρύπανση με εξασθενές χρώμιο του Ασωπού και της Μεσσαπίας και άλλες παρεμβάσεις. Το 2010 ιδρύσαμε μαζί με άλλους φίλους την κίνηση πολιτών, “Αυτοδιοικητικό κίνημα Στερεάς Ελλάδας” και στις περιφερειακές εκλογές του 2010, εκλέξαμε εκπρόσωπο στο Περιφερειακό Συμβούλιο. Είμαι εθελοντής εκπαιδευτής στην Εστία Γνώσης Χαλκίδας, όπου δίνω διαλέξεις σε θέματα πληροφορικής σε μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων, που φιλοξενούνται από την Εστία Γνώσης, αλλά και διαδικτυακά με Γυμνάσια και Λύκεια άλλων περιοχών της χώρας, αλλά και του εξωτερικού.


Πάντα εξέφραζα τις Σκέψεις μου χωρίς πάθος και χωρίς κομματικές και ιδεολογικές παρωπίδες. Ως άνθρωπος μου αρέσει να συζητάω με φίλους πίνοντας ελληνικό κρασάκι, να διαβάζω και να περπατάω στα όμορφα μονοπάτια των βουνών της Εύβοιας. Αισθάνομαι πολίτης του κόσμου και εκφράζομαι μέσα από τις πανανθρώπινες αξίες της ελευθερίας, της δημοκρατίας και της δικαιοσύνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου